reklama

Hodil McCain klobúk na posteľ?

Ale najdôležitejšie je,- povedala redaktorka o  McCainovi: Aby nehodil svoj klobúk na posteľ. - to boli posledné slová pred voľbami. Tento prezidentský kandidát sa totiž počas rozhodovania chcel obklopiť svojimi talizmanmi, ktorým dôveruje.  Pravdu povediac, som rád,  že Amerika nemá prezidenta, ktorý považuje klobúk za takú mocnú vec, aby rozhodla o voľbách. Aby ste chápali, nevysmievam sa z nadprirodzených vecí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Sám som ich niekoľko zažil a poznám ľudí, ktorí po modlitbe vyzdraveli. či boli oslobodení od alkoholu. Lenže iné je spoliehať sa na živého Boha, ktorý stvoril Vesmír. A iné na klobúk.

Veriť, že kusom plste dokáže ovládnuť svetovú veľmoc je fakt nebezpečné.Veď ruka hádžúca klobúk by musela viesť väčšinu rúk v Spojených štátoch...

Takýto prezident by mohol priviesť krajinu do nešťastia. Odriekol by dobré veci, keby náhodou strčil svoj odev na "nesprávne" miesto. Nehovoriac o katastrofách, do ktorých by sa mohol vrútiť s vierou, že má všetko v rukách...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj keď som najprv preferoval tohoto kandidáta, posledné výroky pred voľbami môj názor zmenili.

Peter Dubec

Peter Dubec

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som síce počítačový odborník, ktorý vyštudoval fyziku, ale mám za sebou aj čosi napísané, nakreslené, či zložené. (Zoradil som podľa kvality ku najhoršiemu :-) ) Zoznam autorových rubrík:  KresťanstvoDušaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu