reklama

Podprsenka, alebo smrť?

Po včerajšku rozmýšľam, čo je asi dôležitejšie.Náhodou som zazrel na poslednej strane jedného denníka článok s veľkou fotografiou a palcovými titulkami: Modelka odhalila prsia. Koľko papiera sa minulo na propagáciu faux-pas padnutej podprsenky, či zámerného odhalenia? Možno 175 tisíc. Možno viac. S číslom  175.000 som sa náhodou stretol na stránkach CSI.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nešlo však o banalitu, ale smrť. Toľko kresťanov prišlo minulý rok o život kvôli viere. Nie pri jednom nešťastí,ale na základe mnohých súdnych procesov. Alebo z princípu, aby sa rodina nemusela hanbiť...

Koľko napínavých príbehov píše život? Koľko reportáží o smrti, či vyslobodení z nej by mohlo zaujať?

Podprsenková nuda je dôležitejšia?

Peter Dubec

Peter Dubec

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som síce počítačový odborník, ktorý vyštudoval fyziku, ale mám za sebou aj čosi napísané, nakreslené, či zložené. (Zoradil som podľa kvality ku najhoršiemu :-) ) Zoznam autorových rubrík:  KresťanstvoDušaSpoločnosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu